Subject: FW: Tagasiside nõusolekuseaduse väljatöötamiskavatsusele
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:55:33 +0200

From: Egert Hiie | EAÜSi asepresident välisasjade alal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 4:19 PM
To: Tuuli Lepp - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tagasiside nõusolekuseaduse väljatöötamiskavatsusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

EAÜS toetab JAH-mudeli kasutuselevõttu, sest see on kindlasti
nõusolekupõhisem, jättes kohustuse nõusoleku olemasolus veenduda akti
algatajale. See välistab aegunud arusaama, et vaikimine on nõusolek, ning
arvestab inimese tardumisreaktsiooniga.

Lugupidamisega

  _____

Egert Hiie, Asepresident välisasjade alal | Vice-President for External
Affairs / NMO president

+372 5400 4616 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://eays.ee/>
eays.ee

Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts

Estonian Medical Students' Association

<https://lh5.googleusercontent.com/-8_oAO_ceJMt4MKZjnzs6WV9dj7hr-vQA5wZJ9H
OvZcESdBLJC56Qq_RmtCCS94pHlrhj_HKeF7OhiblvYOXBJWDdk5Ev3DhOMoP4EbILFn-Qt43n
glqI6viLJb-D1HfDWsGWj17>